Ne glede na vašo dejavnost in kaj želite potencialnim strankam sporočiti, so zloženke ena najbolj priljubljenih oblik tiskovine, ki jo lahko uporabite. Pridobite ugodno ponudbo in uporabite zloženko, da razširite glas o svoji ponudbi, obvestite o dogodkih ali posebnih ponudbah. So odlično orodje za trženje. Oblikovanje so tako, da lahko nanje natisnemo številne informacije, ki bodo vseeno pregledne. Tisk zloženk je zelo vsestranski, zato je to odlično orodje za podjetja, ki bi radi z nizkimi stroški dosegli veliko svoji strank in z njimi delili vse pomembne informacije.
Kako je zloženka oblikovana?
Za tisk zloženk vedno uporabite kvaliteten papir. Ker so tako priročne, jih prejemniki radi shranijo in jih preverijo ter uporabijo kasneje. Lahko jih delimo udi na javnih mestih, kjer lahko naletimo na vpliv neugodnega vremena. Zato je dober in zaščiten papir ključnega pomena, da bodo zloženke dlje časa lepe in čitljive. Kadar se odločamo o zloženki, moramo vedeti, da je lahko dvodelna ali trodelna, glede na to pa dobimo število ploskev za tisk informacij. Zato je potrebno pred tiskom premisliti, kaj želimo strankam povedati in na podlagi tega izberemo zgibanje.
Vsebina na zloženki naj bo jasna in privlačna. Dodajte svoj logotip, vse potrebne kontaktne podatke, informacije ki jih želite podati ter kvalitetne fotografije. Ker boste s prostorom nekoliko omejeni, pazite, da bo vsebina jedrnata, oblika pa pregledna in predvsem privlačna. Zloženka naj bo narejena v skladu z grafično podobo podjetja.
Prednosti tiska zloženk
Tisk zloženk je cenovno dostopna varianta oglaševanja podjetja. Hkrati je to oglaševanje zelo učinkovito. Gre namreč za eno najbolj priljubljenih oblik promocijske vsebine. Ker so preproste, jih ljudje raje pregledajo in s tem dosežemo veliko število ciljnih uporabnikov. Omogočajo nam veliko kreativnosti in ravno prav prostora za vse potrebne informacije.
Za vsako podjetje so zloženke pomemben del marketinga. Cenovno je to dostopna izbira za mala in velika podjetja. Zato oblikujte svojo zloženko in dosezite širok krog potencialnih strank.