Digitalizacija sveta dosega vedno večje obsege, k vedno večji digitalizaciji stremijo vsi, vključno s političnim vrhom. Da bi obstali na tržišču, se čedalje več podjetij, tudi manjših, odloča za vzpostavitev svojega mesta tudi v digitalnem okolju. Izbira najboljše domene ni povsem enostavno delo, da bi lahko od nje pridobili največ, je potrebno upoštevati različne dejavnike.

Kako izbrati domeno?

Svoje podjetje najbolje poznate vi sami, to kar je bistvo podjetja, pa si želite, da prepoznajo tudi drugi – samo tako boste namreč na trgu sploh obstali. Izbira domene zahteva veliko časa, saj domena v spletnem okolju definira identiteto vašega podjetja. Če ste zgrešili tukaj, ste zgrešili povsod.

Domena mora torej podpirati identiteto vašega podjetja, hkrati pa mora biti dovolj enostavna, da jo uporabniki enostavno najdejo in da jo spletni brskalniki ponudijo med najboljšimi zadetki. Pri izbiri domene razmišljajte v smeri »preprosto je najboljše«  – bolj kot je ime enostavno, hitreje jo uporabnik najde. Pri izbiri se izogibajte slengu in besedam, ki se črkujejo zelo podobno. Morda bo nekdo za domeno slišal od vašega prijatelja – takrat si želite, da si domeno zapomni pod pravim imenom.

Ime naj bo kratko – tako da si ga hitro zapomni vsak povprečen uporabnik. Dolga in zapletena imena bodo namreč uporabniku otežila dostop do vas.

Pri izbiri uporabite ključne besede, pri tem je smiselno, da s ključnimi besedami (držite se načela čim manj) povzamete bistvo ali storitve vašega podjetja. Ključne besede v domeni bodo namreč pozitivno vplivale na iskalna orodja spletnih brskalnikov in povečala možnost najvišjih zadetkov.

Izogibajte se številkam, saj uporabniki ob ustnem prenosu imena težko ocenijo, ali morajo uporabiti številko ali številko zapisati z besedo.

Pri izbiri bodite inovativni, predvsem pa izberite ime, ki bo uporabniku takoj ostalo v ušesu. Ko se odločite za ime, je smiselno, da ga najprej preverite pri svojih prijateljih in znancih.

Predvsem pa pred uporabo imena domene preverite, ali gre za ime, ki je del kakšne zaščitene blagovne znamke ali pa ime, ki je zaščiteno pred uporabo.

pomoč pri hujšanju Previous post Vedno je lažje, če imamo pomoč pri hujšanju
domofon Next post 5 ključnih lastnosti kakovostnega domofona